Wednesday, December 3, 2008

Sjuk igen episode III

Jag är sjuk igen. Det är tredje gången på åtta veckor. Träningsstaplarna som mäter min sammanlagda träningsmängd dalar.

Urinvägsinfektion är det den här gången. Det betyder att jag inte vågar gå på simpassen för klorvatten känns inte så bra mot urinvägsinfektion. Ibland petar jag i mig Alvedon eller Magnecyl bara för att tvinga kroppen till rörelse men kroppen vill för det mesta inte. Vill inte alls. Den är som cement. Jag har inte varit så här sjuk på... tja... någonsin. Jag fixar arbetet men inte så mycket mer.

Bara att vänta in bättre tider. De borde komma snart.

Jag tycker jag har väntat färdigt.

3 comments:

bara jag :) said...

Du får krya på dig! Själv har jag förkylning i kroppen som kommer och går hela tiden, men jag blir väl bra snart. Hoppas jag.

christers said...

Du äter väl ordentligt med frukt (varje dag)

Ulrika said...

Aj, inge roligt! Jag har precis börjat köra bil efter axeloperationen så nu claimar jag min independece igen efter att ha varit beroende av andra i 5 veckor (kommunala färdmedel existerar knappt här).