Saturday, February 7, 2009

Jag är förändring



Samtidigt som allt detta hänt så har jag inte heller kunnat träna på grund av sjukdom. Jag har haft influensa och nu har jag lovat mig själv en ordentlig vila utan press på kroppen. Jag har suttit på mitt favoritkafé med en god bok och en kopp kaffe och tittat ut i snöovädret. Jag har vandrat runt i olika affärer och verkligen tagit mig tid och ekonomi att handla allt jag vill ha. Jag brukar inte handla kläder särskilt ofta och när jag väl gör det så har jag gjort det halvhjärtat. Nu har jag dock tagit mig tid och nästan hela min garderob är förnyad. Jag stirrar mig i spegeln och känner inte igen mig själv. Allt är nytt. Höga stövlar med klack och stilrena figursydda skjortor, handväskor och en vacker vårjacka. Det var på tiden!

Jag köpte den svarta. Jättecool!


Mina vänner säger att jag låter annorlunda på rösten också. Gladare. Piggare. Både Nina och Karin har sagt att jag börjat prata annorlunda.

Jag är så glad över alla förändringar som står för dörren!

.

No comments: