Saturday, February 21, 2009

Jag är less nu

Vet ni vad? Jag är less på den här bloggen nu. Jag har svårt att förklara det men jag tror det hänger ihop med alla andra förändringar som skett i livet de senaste månaderna.

Jag har varit sjuk så länge, jag har bytt arbete, jag har träffat en ny kärlek, jag kommer att flytta till en annan ort. Visst är träningen viktig och visst kommer jag fortsätta träna men både bloggen och min träning har liksom blivit ett krav mer än vad den blivit ett nöje.

Och det är ju det som livet går ut på.

Nöjen.

Jag återkommer med min nya bloggadress! Det blir en softare blogg. En kravlösare blogg.

En helt vanlig omärkvärdig blogg, liksom. Med mindre regelbundna inlägg och inget särskilt tema alls... skönt ska det bli.

.

5 comments:

bara jag :) said...

Som en vis tjej brukar säga, så är livet förändring och det är något hon vill och accepterat, så jag får säga grattis som kommit ett steg framåt angående bloggen och allt! Jag är stolt över dig!

SvBG said...

Det låter klokt! Det är ju om dig jag först och främst vill läsa - och då spelar formen ingen roll. Krav är aldrig bra... okej, i vissa fall kanske, men inte detta... vilket innebär att inte ens byte av bloggtema är ett krav från mig. Men jag ser fram emot din blogg i ny form.

Unknown said...

Ser med glädje fram mot den fortsatta bloggningen på ny adress. Du skriver bra, intressant och motiverande - lite så att man inte kan vara utan.

Ulrika said...

När när när när... jag får abstinens nu!

Katarina Bildström said...

Ni är hur rara som helst. Hela högen. Jag har lite på gång, det kanske kommer till helgen eller i bästa fall i morgon. Kram på er!