Tuesday, February 10, 2009

Landa


En blomma som Christian köpte till mig. Jag gillar den mer och mer ju oftare jag tittar på den.

Jag börjar arbeta nästa vecka. Just nu går jag mest omkring och tar det lugnt. Jag har lagat köttfärslimpa med varm bönsallad och gjort "nyttiga" muffins med blåbär och aprikoser. Jag läser mycket och läser främst böcker om ledarskap och genusperspektiv. Jag tränar måttligt och kroppen är inte helt frisk ännu. Jag behöver den här tiden. Jag behöver landa och reflektera. Det känns i hela kroppen.

Igår skrev vi på kontraktet om den där bostadsrätten som vi bestämt oss för. Det är ett jättesött vitt litet hus. Vi flyttar in om ungefär en månad. Christian lyckades bra i sin löneförhandling som planchef så vi fick ett litet ekonomiskt lyft också!

Allt ser bra ut.

Nu har jag klipptid hos frisören...

.

No comments: