Saturday, August 25, 2007

Det handlar om attityd

Snart kommer mitt knä att bli bra igen och då är det bara att köra på! Tills dess har jag åkt till Uppsala och handlat nya löparskor (det var i grevens tid), nya löparbyxor (SNYGGA den här gången), en ny träningsBH (som trollar bort de skumpiga brösten som i ett trollslag) samt nya löpar-sockor (när man ändå var igång och satte sprätt på pengarna). Voilá, och jag blev glad och riktigt optimistisk inför höstens come-back! Jag och Micke hann också åka till Gamla Uppsala och titta på kyrkan och gravarna från 500-talet, samt äta lite pannkakor med glass i ett närbeläget Café. Trots mitt knä så har helgen hittills verkligen varit KANON!

Put on your Happy face...

Allt utom linnet är nytt. Jag känner mig snabbare bara av att titta mig i spegeln...!

1 comment:

Anonymous said...

Med andra ord så har du varit min sköna stad och nästan varit hos mig när jag legat på soffan och slappat med en bok. Jag bor nämligen på vägen till Gamla Uppsala från City. :)
Personligen ska jag ge mig ut i vida världen nu efter en hel dags totalslappande.
och du är fantastiskt snygg i dina nya kläder!