Wednesday, July 4, 2007

Vansbro väntar

PROGNOS FÖR VANSBRO
Saturday 7. July
Mulet och regn.
17°C 3 m/s



Jajjamensan. Jag ska bada i strömt vatten till helgen när jag simmar tjejvarianten av Vansbrosimningen. Om det bara är 17 grader i luften så bävar jag för hur kallt det är i vattnet... Och inte blir det solsken och fågelkvitter... Det står att det finns våtdräkter till försäljning på startplatsen, om man ångrar att man bara har baddräkt, så det blir nog att tömma plånboken och hoppas att det fortfarande finns våtdräkter i min storlek, till salu.

Man skulle kanske ha ätit upp sig lite, så man fick ett värmande späcklager...

3 comments:

Kattis said...

Du kanske kan smörja in dig med vaselin? :)

Katarina Bildström said...

Micke ska smörja in mig med lite allt möjligt. Ullfett tror jag bestämt skulle vara bra. :)

Tasha said...

Överlevde du?