Sunday, December 16, 2007

En bra dag


Efter att ha varit trött ganska länge så måste jag säga att den här dagen hittills varit en riktigt bra dag.

Jag och Micke gick upp tidigt i morse, vi traskade över isen och tände en liten brasa i soluppgången. Terven och Monstertanten stod för underhållningen...



Micke startar brasan.



Terven gillar inte att få rök i sin tervnäsa.



Fanny hittade en monstertant under isen.


Efter morgonfikat ute i skogen så tog jag på mig vinterkläderna igen, jag hade fått erbjudande om att få ta ut en ardenner på en ridtur i skogen. Han hette Atlas och jag var lite orolig över hur ridturen skulle gå, delvis för att jag skulle rida utan sadel. Så fort jag fick syn på honom så insåg jag att den här turen skulle bli riktigt trevlig.
Jaaa den lilla hästtjejen inom mig slog ett extra slag vid anblicken på honom....

Jag vågade inte ha kameran med mig när vi red ut i det vackra, frostiga vintervädret, men det var kanonmysigt... Det har varit en riktigt bra dag idag...

1 comment:

David said...

Jättetuff bild på Fanny!