Wednesday, September 5, 2007

Veckans Monstertant



Den här gången är det inte Monstertant Fanny som knipit åt sig titeln Veckans Monstertant. Den här gången är det vår kära vän Ugly Betty som bor i pumphuset här utanför. Jag tycker själv jag fick en bra bild på paddan. Går man bara ned till grodperspektiv, så...

Ja, mamma. Jag vet att du troget läser min blogg. Ja, mamma. Jag vet att du hatar paddor. Ja, mamma, jag vet att du fick högre puls av enbart blotta anblicken av Den Vårtiga Damen. Nej, mamma, jag har inte pussat på den för att se om den blir en prins, eller om den åtminstone smakade gott. NEJ mamma jag behöver inte tvätta munnen med sprit. Förlåt mamma. Nästa bild kanske blir på en hundvalp i stället. Jag ska se vad jag kan göra...

5 comments:

Anonymous said...

*gapskratt*
Den paddan skulle inte jag bråka med. Ugly Betty ser ut att veta vad hon vill, när hon vill, hur hon vill och _du_ är inte bjuden.
:D

Kattis said...

Jag tycker hon var vacker :)

Anonymous said...

Vacker men bestämd.
Paddor och grodor är väldigt fascinerande av någon anledning. Det är säker de där prinshistorierna som spökar. :)

Katarina Bildström said...

Jag gillar färgerna. Verktygslådan i bakgrunden lyser nästan blå, och ser ut som hennes personliga slott. :)

Kimla, Kimla, du är så trogen du, med dina inlägg och ditt engagemang. Ibland får man lust att bara krama om dig riktigt hårt.

Katarina Bildström said...
This comment has been removed by the author.