Sunday, November 11, 2007

Äntligen tillbaka

Äntligen är jag tillbaka till mitt kontor. Det har faktiskt varit kul att få bo på hotell i tre veckor, och kursen var det inte så svårt att ro ihamn med. Jag är tacksam över att jag får ha det här arbetet som frivårdsinspektör. Jag är tacksam över mycket, igentligen.

Nu hoppas jag på att stressnivån blir sänkt. Jag fick ordning på mina arbetsuppgifter sista veckan innan jag åkte iväg på kursen, och nu hoppas jag att jag kan tuffa på i stadig takt, och få mina uppgifter gjorda. Huvudet känns lite renare, och dessutom behöver inte mina tankar ständigt kretsa kring mina KNÄN, eftersom de inte smärtar lika mycket längre.

Förkylningen har lagt sig.

Jag och Micke avslutade söndagskvällen med ångande nybakade scones med smält smör och lite levande ljus.

Det mesta känns riktigt bra, faktiskt.

No comments: