Wednesday, January 14, 2009

Födelsedagspresenten

Jag fyller 28 år idag.
Jag har redan fått vad jag önskade mig i födelsedagspresent.

En personlig tränare
en coach
en motivatör
en optimist
och en entusiastisk problemlösare
ett stort hjärta
och så en mjuk famn att falla tillbaka på när livet känns tungt.

Christian, alltså.






Nu är det så att han är 26 år och jag stoltserar med mina 28 år. Jag frågade honom hur det kändes att vara med en "äldre kvinna" och han insisterade på att det var riktigt gott... haha


.

8 comments:

bara jag :) said...

Jag vet hur det är, jag är ju 4 månader äldre än T :D Grattis!

SvBG said...

Låter som en alldeles perfekt födelsedagspresent!

Grattis förresten! (Fattar bara inte att du är så "gammal". Jag var väl nåt liknande första gången jag träffade dig...)

Denize said...

Grattis :)

christers said...

GRATTIS KATTIS! :-)

Ulrika said...

GREAT!!! All lycka till er!

David said...

Grattis! Det är en bra ålder.

David said...

STOR karl föressten:D

Katarina Bildström said...

Tack alla för gratulationerna!

David: "STOR karl" innebär i detta fallet STORT hjärta, STORT leende, STORT överseeende, STOR livsglädje och STORA mål med livet. Riktigt rart, faktiskt...