Friday, May 30, 2008

Bilder från grillfesten

Jag, Benita och en ful fisk i plast. Kan det bli bättre?



Jag och min Nybörjargrupp. :)



Gruppfoto på hela Gävle SS Triathlons styrelse. Jag och Bengt-Göran. Vi ska köra så det ryker den här säsongen.



Min främsta förebild inom det mesta. Jonas Colting kan slänga sig iväggen. Maggan plockar många medaljer inom Mastersklasserna, hon har inget intresse av att göra sig märkvärdig och berätta exakt hur många SM-medaljer hon har hemma, så man får gå ryktesvägen. Maggan simmade från fängelset på klippön ALCATRAZ häromåret, känt för kallt och strömt vatten där rymningar i regel slutar i med drunkning... way to go!



Jag tänkte ta med mig tervbäbisen hem. Jag frågade artigt ett par gånger men det föll inte i god gjord...



Mannen Som Gjorde Det Möjligt. Gävle Mastersgrupp Personifierad. Ove.


.

No comments: