Monday, February 5, 2007

Träningen i Januari

Summering av Januari månads träning:

Under januari månad har jag aktiverat mig i sammanlagt 26,9 timmar,
(3 timmar mindre än förra månaden).

Styrketräning: 8 tillfällen. 6,9 timmar.
Längdskidåkning: 5 tillfällen. 5,1 timmar. 45 kilometer
Jogging: 5 tillfällen. 3,9 timmar. 32 kilometer
Lågintensivt pyssel (promenader, lite pingis, och cykling till jobbet): 11 timmar

Jag tycker det har gått bra med träningen den här månaden, trots att jag mest har lust att ligga under ett varmt täcke och huttra, den här tiden på året. Roligaste träningspasset i januari var när jag och Micke joggade ihop i snöstormen. Jag hoppas att slitet nu under vintern ger lite pay-off till våren!

Dessutom var jag utan sötsaker i 9 dagar under första försöket, och idag den 5 februari har jag varit godisfri i 13 dagar (and counting) nu när jag är på andra försöket.

2 comments:

Kattis said...

Oh jag är riktigt imponerad av de godisfria dagarna!

Fredalph said...

Kommer bara upp i 16 timmar under januari, bara bandy.....