Wednesday, October 22, 2008

Vardags-action

Recept på vardags-action.

1. Studsa upp riktigt tidigt på morgonen.

2. Ta på pannlampan.

3. Ta med hunden av tervras. (Om du inte har en egen terv så rekomenderar jag att du införskaffar en)

4. Gå rakt ut i skogen i månskenet och med påslagen pannlampa. Gärna ospårat.

5. Stirra med skräckblandad förtjusning på ALLA ögonreflexer som står och glor tillbaka i höstmörkret.

6. Konstatera att samtliga ögonreflexer med största sannolikhet är en mängd björnar av olika höjd och storlek som alla står och glor.

7. Konstatera ytterligare att vissa ögonreflexer alternativt kan vara oupptäckta blodtörstiga rovdjur av outgrundlig härkomst.

8. Få rysningar efter ryggraden när hunden gruffar och buskar prasslar

9. Backa försiktigt hemåt och längta efter mamma.


Sådärja. Nu behöver du inget morgonkaffe...




.

1 comment:

bara jag :) said...

Huva, jag hade satt på mig blöja utifall att... Men det är det jag får börja göra nu snart då mörkret håller sig in på fm typ :) (Kanske inte än men snart!) Kul att fler är intresserad av din förening, det gläder mig!