Sunday, November 23, 2008

Sjuk igen

Sjuk igen! Jag blir galen! Jag sitter framför datorn eller framför TV:n och orkar ingenting alls och bara glor. Fy tusan vad drygt. Jag orkar knappt röra på mig. Har ont i huvudet och är hungrig men för trött för att fixa mat. Lite rasslig i halsen men främst orkeslös i kroppen. Och så har jag en döende råtta bredvid mig som bara blir sämre och sämre. Men honom orkar jag i alla fall ge mat. Och medicin. Så han svälter åtminstone inte.

Tänk er detta en gång till.

Trött relativt nyseparerad Katta som snart blir arbetslös med flottigt hår som blivit sjuk för andra gången på två månader ligger småsvettig i sängen. Tänk er, precis som pricken över "i":et en döende stinkande råtta som ligger utslagen bredvid mig. Jag vill ha mat och omsorg. Jag vill kunna börja träna igen! Jag längtar otroligt mycket efter att träna igen!


.

No comments: